News

Românii se pregătesc de Black Friday şi au început deja să caute pe internet produse şi oferte. Agenţia de marketing online Today’s a analizat interesul manifestat online de cumpărători şi a identificat câteva trăsături şi tendinţe ale preferinţelor. Din cercetare reiese că în fiecare an căutările efectuate pe dispozitive mobile se dublează în această perioadă, în timp ce căutările de pe desktop scad. Cel mai mult se interesează de promoţiile de Black Friday utilizatorii din centrul şi sudul ţării.

black-friday

În luna octombrie, când căutările cresc cel mai mult după sezonul de vară, volumele de căutări în Google legate de Black Friday sunt dominate de sintagmele „oferte de black friday”, „black friday 2016”, „reduceri black friday”, „black friday romania”. În noiembrie, numărul căutărilor se va dubla, estimează specialiştii Today’s.

BLACK FRIDAY 2016. Interesul în funcţie de categoriile de produse

Cel mai mult creşte volumul de căutări la produsele electronice şi electrocasnice, începând cu a doua jumătate a lunii octombrie. În schimb, vânzările scad în această perioadă. Prin urmare, românii se interesează foarte mult de oferte, dar nu cumpără produsele, ci aşteaptă reducerile de preţ din ultimele două luni ale anului. Ei compară preţuri, salvează link-uri cu bunurile pe care le doresc şi compară inclusiv caracteristicile diferitelor produse.

Totodată, căutările pentru cuvintele cheie „promotii” şi „oferte” au crescut cu 17,5% la începutul celui de al patrulea trimestru, comparativ cu trimestrul anterior. Creşterea faţă de primul trimestru al anului este de peste 20%.

Studiul arată că pentru produsele IT&C, volumul de căutări este mai mare în special în apropierea evenimentului de Black Friday, în schimb, pentru segmentele home&deco şi fashion interesul creşte foarte mult începând cu luna octombrie şi până în decembrie, cu vârfuri în preajma Black Friday şi a Crăciunului.

BLACK FRIDAY 2016. eMAG, cel mai mare magazin online din România, va organiza evenimentul pe 18 noiembrie

Black Friday 2016 va avea loc în acest an la eMAG, cel mai mare magazin online din România, pe 18 noiembrie. „Pe 18 noiembrie va fi cel mai mare Black Friday de până acum. Anul acesta am depăşit 1 milion de produse disponibile pe eMAG, aproape dublu faţă de perioada de Black Friday de anul trecut. Sute de mii de produse din categorii foarte variate vor fi în oferta noastră de Black Friday de anul acesta”, a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG România.

Magazinul eMAG va avea peste 1 milion de produse în ofertă şi reduceri totale de peste 35 de milioane de euro. Valoarea estimată a comenzilor pentru ediţia de anul acesta ajunge la 250 de milioane de lei.

Ofertele vor acoperi produse din game foarte variate, de la televizoare, telefoane mobile, tablete şi laptopuri, produse IT, produse smart (brăţări, smartwatch-uri), frigidere, maşini de spălat, la produse pentru copii, îmbrăcăminte şi încălţăminte, cosmetice, produse pentru casă şi grădină, articole sportive, produse şi accesorii pentru masină, mobilă.

Anul acesta, peste 2.000 de magazine partenere eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoţii pentru Black Friday, dublu faţă de anul precedent.

Stocuri de produse din oferta eMag pentru BlackFriday:

    Peste 40.000 de televizoare
    Peste 20.000 de laptopuri
    50.000 de smartphone-uri
    17.000 de frigidere
    100.000 de electrocasnice mici (mixere, roboţi de bucătărie, espressoare, fiare de calcat şi altele)
    35.000 de aparate de îngrijire personală
    1.500 de produse Smart Home
    100.000 de parfumuri şi seturi cadou
    100.000 de scutece (echivalentul a 40 de tiruri)
    110.000 jucării şi jocuri
    20.000 de anvelope

În premieră pentru piaţa din România, eMAG aduce şi 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică, cu factură zero pe o perioadă de 6 luni. Prima surpriză de Black Friday este dezvoltată în parteneriat cu E.ON Energie România. Pachetul E.ON Lite este destinat consumatorilor casnici, iar contractul de furnizare de energie electrică va fi încheiat pe o perioadă de un an, cu posibilitate de prelungire. După perioada de gratuitate de o jumătate de an, clienţii vor beneficia de un preţ redus de furnizare (de 0,19 lei /kWh).

BLACK FRIDAY 2016. LG anunţă „Private Black Friday” la Media Galaxy

Ediţia din acest an a Black Friday organizată de LG Electronics va fi una specială. Astfel, LG vine cu o campanie exclusivă, în parteneriat cu Media Galaxy: Private Black Friday pentru a oferi acces la o selecţie de produse de top din gama premium 2016, disponibile la preţuri speciale: patru modele de televizoare OLED, un televizor Ultra HD cu diagonală de 218 cm, maşina de spălat cu uscător LG Eco Hybrid şi un frigider Side-by-Side LG cu tehnologie Door in Door.

Sub sloganul „Perfect Black, Perfect Black Friday”, produsele de top LG pot fi cumpărate online la preţuri speciale, timp de 3 zile, înainte de startul oficial Black Friday. Pentru înscrierea în campanie, consumatorii se pot înregistra pe LGBlack.ro în perioada 2 – 17 noiembrie. Odată înscris, fiecare consumator va primi automat un cod de discount şi, în zilele de 15, 16 şi 17 noiembrie, pot cumpăra produsele LG exclusiv pe Mediagalxy.ro, folosind codul de discount primit.

BLACK FRIDAY 2016. evoMAG anunţă că va livra jumătate din comenzi în 48 de ore

evomag.ro

Black Friday are loc anul acesta la evoMAG în intervalul 18 – 20 noiembrie. Compania anunţă că 50% dintre comenzile plasate de Black Friday pe evoMAG vor fi livrate în 48 de ore, urmând ca restul produselor să ajungă la clienţi în cel mult 4 zile.

Reducerile de anul acesta din perioada de Black Friday vor viza aproximativ 25.000 de unităţi şi vor cuprinde aproape toate categoriile de produse existente pe evoMAG.ro. Spre exemplu, clienţii vor putea să cumpere televizoare cu 50% mai ieftine, telefoane mobile cu un preţ redus la jumătate, şi laptopuri începând cu 799 lei.

Compania estimează pentru acest an vânzări de aproximativ 4,5 milioane de euro, în creştere cu 50% faţă de vânzările de anul trecut din perioada de Black Friday.

Pregătirile pentru Black Fiday au început în urmă cu trei luni. Au fost făcute investiţii de peste 100.000 de euro în platforma din spatele site-ului, aceasta fiind capabilă în prezent să facă faţă oricărui nivel de trafic şi procesare.

Perioada imediat următoare aduce o creştere şi a numărului de angajaţi. Astfel, echipa evoMAG se va extinde cu 12 noi angajaţi, în departamente precum Customer Service, Receptii marfă, Marketing, Product Management/Achizitor.

BLACK FRIDAY 2016. Media Galaxy a început reducerile pe 20 octombrie

Media Galaxy, anunţă începerea campaniei Black Friday de joi, 20 octombrie. Astfel, anul acesta, retailerul îşi propune să îşi depăşească deruleze campania de Black Friday pe parcursul a 35 de zile, în perioada 20 octombrie – 23 noiembrie, potrivit unui anunţ al companiei.

Pentru a asigura cumpărătorilor noi reduceri săptămânale, campania este împărţită în mai multe runde de promoţii, de câte o săptămână fiecare. Ofertele vor fi dezvăluite treptat în fiecare rundă şi vor culmina cu runda finală în săptămâna 17-23 noiembrie.

Media Galaxy anticipează că volumul vânzărilor anul acesta va depăşi recordul de anul trecut, când lanţul de retail Media Galaxy şi Altex a avut vânzări cumulate în valoare de 80 de milioane de euro, atât online cât şi offline. În ceea ce priveşte segmentele de produse, cele mai mari vânzări sunt aşteptate în categoriile Entertainment, Brown Goods, Electronice şi Electrocasnice Mici.

BLACK FRIDAY 2016. F64 anunţă „Vânătoarea de oferte“

F64 a pregătit o campanie specială de Black Friday. Sub numele „Vânătoarea de oferte“, între 18 şi 20 noiembrie, magazinul foto-video va avea reduceri la numeroase produse şi pachete dedicate profesioniştilor şi entuziaştilor.

Pentru o experienţă de cumpărături cât mai plăcută şi mai liniştită, F64 are şi două surprize pentru cei pasionaţi de fotografie. Prima este aceea că oricine poate cumpăra liniştit în perioada 1 – 17 noiembrie, iar dacă produsul achiziţionat va fi la reducere de Black Friday, atunci va primi înapoi diferenţa, sub formă de voucher (în perioada 25 – 30 noiembrie). Cea de-a doua surpriză presupune că orice aparat foto inclus în campania de Black Friday le aduce clienţilor un cupon de 4% din valoarea achiziţiei. Îl pot folosi pentru cumpărături în perioada 1 – 31 ianuarie 2017 şi îşi pot astfel completa trusa cu obiectivele foto-video dorite.

BLACK FRIDAY 2016. Elefant începe Black Friday în noaptea dintre 17 şi 18 noiembrie

Magazinul online Elefant.ro va da startul cumpărăturilor de Black Friday la miezul nopţii de 17 spre 18 noiembrie 2016, iar clienţii vor avea ocazia să achiziţioneze produse cu reduceri de până la 80% pe tot parcursul zilei de vineri, 18 noiembrie 2016.

Elefant a pregătit stocuri chiar şi de peste 10.000 de produse la unele categorii. Cumpărătorii vor putea achiziţiona cu discount parfumuri, produse cosmetice, cărţi, jucării, ceasuri de mână, încălţăminte sau accesorii, cele mai multe de la branduri precum: Guess, Calvin Klein, Hugo Boss, Bvlgari, Versace, Revlon, Fossil, Casio, Esprit, Lego.

Dan Vidraşcu, CEO Elefant: „Ne aşteptăm la o dublare a numărului de comenzi faţă de 2015 şi facem totodată o promisiune cumpărătorilor noştri: vom face tot posibilul ca toate comenzile date să ajungă la destinatari cel târziu în data de 25 noiembrie. Pentru scurtarea timpului de livrare, încurajăm cumpărătorii să foloseasca reţeaua de puncte de livrare Elefant ce a ajuns la peste 30 de pickup-points în întreaga ţară”.

Optând pentru ridicarea pachetelor din punctele de livrare Elefant, cumpărătorii beneficiază de transport gratuit putând totodată verifica produsele înainte de a efectua plata.

Elefant a început pregătirile tehnice pentru această ediţie a Black Friday încă din februarie anul curent. Cele mai importante update-uri operaţionale şi logistice efectuate în acest an, ca parte a strategiei de extindere a activităţii Elefant, au constat în modernizarea centrului de distribuţie şi deschiderea de puncte de livrare proprii.

BLACK FRIDAY 2016. Miele organizeaza Black Friday în ultimele două săptămâni din noiembrie

Miele organizează anul acesta Black Friday în perioada 14-30 noiembrie. Discounturile oferite vor fi cuprinse între 15 şi 30 la sută şi vor fi aplicate mai multor categorii de produse: maşini de spălat rufeuscătoare de rufe, staţii de călcat, espressoare, cuptoare, frigidere, maşini de spălat vase, aspiratoare, consumabile şi accesorii.

În perioada Black Friday, produsele Miele cu preţuri reduse se vor găsi în cele şase magazine exclusive din Bucureşti, Braşov, Cluj, Sibiu, Târgu Mureş, Deva, în reţelele de magazine Altex şi Flanco, pe platforma eMAG, dar şi în reţeaua de magazinele independete partenere.

Magazinele care vor mai avea produse pe stoc şi după data de 30 noiembrie vor putea să prelungească perioada de acordare a reducerilor la electrocasnicele Miele.

BLACK FRIDAY 2016. Mobexpert va oferi reduceri timp de 11 zile

Mobexpert va oferi şi anul acesta reduceri ȋn cadrul campaniei Black Friday. Ȋn perioada 17 – 27 noiembrie 2016, magazinele Mobexpert ȋşi aşteaptă clienţii cu reduceri de pȃnă la 50% pentru mii de produse de mobilier şi decoraţiuni, ȋn limita stocului.

Produsele cu preţuri reduse vor fi postate pe site-ul www.mobexpert.ro ȋncepȃnd cu 17 noiembrie.

Şi Mobexpert Outlet, acum prezent în trei locaţii din Bucureşti (in zonele Pipera, Pantelimon, Militari), va oferi reduceri de 70% la o gama variată de decoraţiuni, iar pentru mobilier va majora discounturile deja excepţionale la sute de modele. Reducerile vor fi valabile ȋn perioada 17 – 27 noiembrie, ȋn cele trei magazine situate ȋn Bucureşti, în Şoseaua Fabrica de Glucoză, nr. 21, în Şoseaua Vergului, nr 18 şi pe Autostrada A1, nr 2.

BLACK FRIDAY 2016. Asociaţia Română a Magazinelor Online lansează „Ghidul de bune practici pentru Black Friday”

BLACK FRIDAY 2016. Magazinele care fac parte din Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO), printre care se numără eMAG, evoMAG, F64 şi PC Garaget, au lansat „Ghidul de bune practici pentru Black Friday”. ARMO anunţă că membrii săi vor organiza Black Friday 2016 începând cu data de 18 noiembrie.

Ghidul cuprine recomandări privind elementele esenţiale legate de procesul de cumpărare: catalogul de produse la promoţie, stocurile, preţul, infrastructura, vânzarea, livrarea, plata şi procesul post vânzare. El poate fi accesat de orice magazin şi client aici: http://www.armo.org.ro/black-friday-2016-la-armo/.

Potrivit estimărilor ARMO, vânzările online locale vor creşte în acest an cu 45%, depăşind pragul de 2 miliarde de euro.

BLACK FRIDAY 2016. Cel.ro oferă reduceri începând cu 11 noiembrie

Cel.ro

Magazinul online Cel.ro a anunţat că va începe Black Friday 2016 pe 11 noiembrie. Compania susţine că a pregătit o ofertă de peste 100.000 de produse cu ocazia evenimentului.

Retailerul online declară că anul acesta ofertele vor fi mai multe, iar numărul clienţilor care vor prinde reducerile se aşteaptă să crească.

Printre brandurile cele mai importante care fac parte din portofoliul evenimentului anul acesta se numără: Samsung, Apple, LG, Xerox, ASUS, Lenovo, Remington, Philips, Timberland, Fossil, etc.

Magazinul a oferit şi exemple de categorii de produse care vor beneficia de reduceri: telefoane – reduceri de până la 1.000 de lei, laptopuri – reduceri de până 40%, televizoare – reduceri de până la 3.700 de lei, casă şi decoraţiuni – reduceri de până la 50%.

Cel.ro estimează că livrarea produselor comandate de Black Friday se va face în minimum 4-5 zile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *