News

Românii se pregătesc de Black Friday şi au început deja să caute pe internet produse şi oferte. Agenţia de marketing online Today’s a analizat interesul manifestat online de cumpărători şi a identificat câteva trăsături şi tendinţe ale preferinţelor. Din cercetare reiese că în fiecare an căutările efectuate pe dispozitive mobile se dublează în această perioadă, în timp ce căutările de pe desktop scad. Cel mai mult se interesează de promoţiile de Black Friday utilizatorii din centrul şi sudul ţării.

În luna octombrie, când căutările cresc cel mai mult după sezonul de vară, volumele de căutări în Google legate de Black Friday sunt dominate de sintagmele „oferte de black friday”, „black friday 2016”, „reduceri black friday”, „black friday romania”. În noiembrie, numărul căutărilor se va dubla, estimează specialiştii Today’s.

blackf-ganea-mfx1

BLACK FRIDAY 2016. Interesul în funcţie de categoriile de produse

Cel mai mult creşte volumul de căutări la produsele electronice şi electrocasnice, începând cu a doua jumătate a lunii octombrie. În schimb, vânzările scad în această perioadă. Prin urmare, românii se interesează foarte mult de oferte, dar nu cumpără produsele, ci aşteaptă reducerile de preţ din ultimele două luni ale anului. Ei compară preţuri, salvează link-uri cu bunurile pe care le doresc şi compară inclusiv caracteristicile diferitelor produse.

Totodată, căutările pentru cuvintele cheie „promotii” şi „oferte” au crescut cu 17,5% la începutul celui de al patrulea trimestru, comparativ cu trimestrul anterior. Creşterea faţă de primul trimestru al anului este de peste 20%.

Studiul arată că pentru produsele IT&C, volumul de căutări este mai mare în special în apropierea evenimentului de Black Friday, în schimb, pentru segmentele home&deco şi fashion interesul creşte foarte mult începând cu luna octombrie şi până în decembrie, cu vârfuri în preajma Black Friday şi a Crăciunului.

BLACK FRIDAY 2016. eMAG, cel mai mare magazin online din România, va organiza evenimentul pe 18 noiembrie

Black Friday 2016 va avea loc în acest an la eMAG, cel mai mare magazin online din România, pe 18 noiembrie. „Pe 18 noiembrie va fi cel mai mare Black Friday de până acum. Anul acesta am depăşit 1 milion de produse disponibile pe eMAG, aproape dublu faţă de perioada de Black Friday de anul trecut. Sute de mii de produse din categorii foarte variate vor fi în oferta noastră de Black Friday de anul acesta”, a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG România.

Ofertele vor acoperi produse din game foarte variate, de la televizoare, telefoane mobile, tablete şi laptopuri, produse IT, produse smart (brăţări, smartwatch-uri), frigidere, maşini de spălat, la produse pentru copii, îmbrăcăminte şi încălţăminte, cosmetice, produse pentru casă şi grădină, articole sportive, produse şi accesorii pentru masină, mobilă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *