EA Sports mai prezentă în eSports

EA Sports a anunțat că intenționează să-și intensifice activitatea din eSport după câțiva ani de zile în care compania a fost tot mai puțin vizibilă datorită activității competitorilor.

ea-sports-logo-2013ea-sports-campaign-2013-on-vimeo-rbficbtz

Prezent la UBS Global Technology Conference susținută în California, șeful financiar al companiei, Blake Jorgensen, a declarat că EA ar fi interesată să-și adâncească prezența în eSports, însă nu într-atât încât să înceapă să și organizeze turnee de una singură. Aparent, prioritățile EA vor fi în continuare vânzarea de jocuri. Blake Jorgensen a lăsat de înțeles că o eventuală intensificare a activității ar urma să fie făcută prin introducerea în eSports a noului joc al companiei, Star Wars Battlefront, dar și printr-o mai puternică susținere a titlului Battlefield.

EA Sports este implicată în eSports de peste un deceniu, în principal prin intermediul titlurilor Fifa și Battlefield, la un moment dat fiind prezentă și prin intermediul titlurilor Need for Speed. Compania nu a ajuns totuși niciodată la un nivel similar de implicare precum cel al companiei Blizzard, Riot sau Valve. După cum se pare, acest lucru nu se va întâmpla nici în viitorul apropiat. Cel mai probabil că turneele de eSport vor fi folosite mai mult pentru marketing, chiar daca acest lucru va fi făcut într-un mod mai susținut.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.