eSports League of Legends

Pre-sezonul se apropie!

Salut, invocatori!

 

Cu acest sezon apropiindu-se de sfârșit, am lucrat din răsputeri pentru a contura ce urmează în League of Legends. Dat fiind că pre-sezonul e o pauză între sezoanele competitive, acesta reprezintă perioada perfectă pentru a aduce schimbări majore echilibrului și mecanicilor de bază. Echipa de Live Design a ascultat îndeaproape feedback-ul jucătorilor de-a lungul acestui an iar acesta ne-a determinat să aruncăm o privire mai detaliată asupra unor sisteme din joc. În mare, pentru acest sezon, ne asumăm misiunea de a rafina League of Legends, creând în același timp o experiență mai adâncă, mai clară și mai satisfăcătoare.


Deci, ce-o să se întâmple?

În primul rând, aș vrea să vă împărtășesc scopurile acestui pre-sezon:

  • vrem să introducem mai mult gameplay și mai multă strategie când vine vorba de vizibilitatea pe hartă și de gărzi
  • vrem să ne asigurăm că toate rolurile și toate pozițiile pot crește și pot progresa în moduri care implică aptitudini și îndemânare
  • vrem să îmbunătățim ritmul jocului și să reducem fenomenul de snowballing al echipelor

Pentru noi, aceste scopuri sunt puncte de referință pentru un mediu mai competitiv și mai plăcut, concentrându-se în același timp pe anumite sisteme care au nevoie de ceva afecțiune și atenție.


Ce schimbați?

Echipa va oferi detalii despre o mulțime dintre ajustările specifice fiecărui sistem, dar permiteți-mi să vă ofer o avanpremieră a ceea ce urmează:

  • Xypherous și Xelnath vă vor vorbi despre gărzi, viziune și noul sistem Trinket. În principiu, vrem să schimbăm viziunea dintr-o cursă pentru aur într-o parte mai strategică a jocului, cu oportunități mai profunde pentru gameplay. Vom lucra destul de mult aici, introducând inclusiv un nou slot pentru obiecte specializate pe viziune, limite de gărzi per jucător și mai multe opțiuni pentru gărzi.
  • e în pregătire și o nouă junglă – inclusiv noi obiecte pentru junglerii de tip carry, recompense mai bune și un volum de aur optimizat și o nouă tabără în junglă, care va oferi rute și strategii mai clare, deschizând rolul de jungler mai multor campioni. Solcrushed vă va da mai multe detalii în această privință.
  • aurul pentru suport va fi ajustat drastic, pentru a pune mai mulți bani în buzunarele jucătorilor din acest rol; vom introduce, de asemenea, obiecte noi (și le vom rafina pe cele vechi) pentru a folosi acel aur în mod inteligent. Mai departe, vom face câteva schimbări astfel încât campionii de suport să-și scaleze utilitatea și nu daunele, pentru a-și accentua identitatea unică. Pentru a discuta această schimbare, am adunat toate cele 13 pietre demonice pentru a-l invoca pe Xelnath, care ne va distruge pe toți, cel mai probabil.
  • schimbările matematice aduse flow-ului jocului și sistemelor vor reduce fenomenul de snowballing al echipelor. Schimările aduse turetelor, recompenselor pentru prima victimă, pentru șirul de participări sau pentru uciderea dragonului, un layout revizuit al tufișurilor și schimbări generale vor crea o experiență care recompensează mereu jocul de calitate. FeralPony va fi prin preajmă pentru a discuta aceste schimbări.
  • în final, ricklessabandon și FeralPony își vor uni forțele pentru a discuta despre strategia din afara jocului, concentrându-se în special pe rune și măiestrii. Măiestriile vor trece printr-un redesign și prin actualizarea de sezon, și, deși nu le vom reechilibra drastic (decât pentru roluri specifice), vom avea ca scop oferirea mai multor oportunități pentru diversitate. În ceea ce privește runele, focusul nostru principal va fi crearea unor opțiuni mai dinamice și mai echilibrate, ușurând experiența personalizării strategiilor din afara jocului.

Mai multe opțiuni strategice!

Zeci de milioane de jucători cu aur, obiecte și opțiuni vor descoperi zeci de milioane de combinații și strategii la care echipa de Live Design nici n-ar putea visa (și asta chiar după luni întregi de testare!) și suntem super încântați să vedem la ce vă veți gândi. În plus, sistemele cărora am decis să le aducem schimbări sunt acelea despre care am simțit că au cea mai mare nevoie de atenție dar au în același timp nevoie de o pauză între sezoane pentru a fi ajustate cum trebuie. Există multe proiecte la care rămâne de lucrat, așa că aceasta nu e sub nicio formă o listă exhaustivă, dar acest post acoperă schimbările pe care ne-am concentrat pentru această actualizare.

În sfârșit, ne vom asuma câteva luni pentru a reitera aceste noi sisteme rafinând în același timp actualizările, așa că vă puteți aștepta ca această perioadă să fie un test al aptitudinilor voastre de a vă adapta la LoL. Echilibrarea va fi, cel mai probabil, un pic haotică pe termen scurt, dar cu schimbări precum acestea, e important să apăsăm pe butoanele potrivite pentru a atinge echilibrul pe termen mediu spre lung.

În zilele ce urmează vom publica o serie de posturi despre schimbările iminente, așa că vă puteți aștepta să citiți actualizările scrise de Xypherous și Xelnath în privința gărzilor și a viziunii. Veţi putea să intraţi alături de noi pe reddit pentru discuţii mai detaliate (fără detalii specifice!) după ce dezvăluim fiecare caracteristică. Ne vedem atunci!


About Author

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may also like

eSports Starcraft 2

LucifroN câştigă Scan Invitational #5

Duminică, 13 mai, a avut loc finala pentru al 5-lea Scan Invitational, organizat de comentatorul dApollo. Cu un matchup clasic de
Dota eSports

Echipele invitate la International cresc in numar

Lucrurile incep sa prinda o forma din ce in ce mai vizibila in legatura cu The International 2. Deoarece stiam