News

Black Friday 2016 va avea loc în acest an la eMAG pe 18 noiembrie. „Pe 18 noiembrie va fi cel mai mare Black Friday de până acum. Anul acesta am depăşit 1 milion de produse disponibile pe eMAG, aproape dublu faţă de perioada de Black Friday de anul trecut. Sute de mii de produse din categorii foarte variate vor fi în oferta noastră de Black Friday de anul acesta”, a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG România.

Ofertele vor acoperi produse din game foarte variate, de la televizoare, telefoane mobile, tablete şi laptopuri, produse IT, produse smart (brăţări, smartwatch-uri), frigidere, maşini de spălat, la produse pentru copii, îmbrăcăminte şi încălţăminte, cosmetice, produse pentru casă şi grădină, articole sportive, produse şi accesorii pentru masină, mobilă.

blackf-ganea-mfx1

La eveniment vor participa şi cei 2.000 de comercianţi din eMAG Marketplace, mai mult decât dublu comparativ cu ediţia de anul trecut, cu produse din cele mai diverse categorii.

Black Friday a început să fie organizat de magazinele din România în anul 2011, iar acum a ajuns la a şasea ediţie.

Black Friday, un concept diluat în România

Românii strâng bani pentru a face următoarea achiziţie importantă de dispozitiv elecronic cu ocazia unei perioade de reduceri, deoarece s-au obişnuit ca în România să fie organziate multe evenimente de genul „Black Friday”, potrivit lui Alexandru Gheorghiu, director comercial la distribuitorul de produse electro-IT ABC Data România.

Cea mai mare parte a reducerilor de Black Friday sunt suportate de producători şi distribuitori. Deşi înregistrează un volum mai mare de vânzări şi câştigă cotă de piaţă, aceste perioade de reduceri pun presiune pe profitabilitatea companiilor.

Ca jucător important pe piaţa electro-IT, este de înţeles faptul că reprezentantul ABC Data nu poate să spună dacă aceste campanii de reduceri sunt bune sau rele pentru piaţă. „Nu vrem să pornim o dezbatere pe această temă. Au curs râuri de cerneală despre cum se face Black Friday în alte ţări, care este conceptul acestei acţiuni şi cum în România a fost minimalizat”, a spus Gheorghiu. El subliniază, însă, că, din cauza folosirii frecvente a acestei denumiri în diverse campanii de marketing, deja în conştiinţa consumatorului român Black Friday a devenit sinonim cu „reducere”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *